9 – Б класу Опорного закладу "Торецька загальноосвітня школа І ІІІ ступенів № 6" військово-цивільної адміністрації м. Торецьк Донецької області

Дівчаткам і хлопчикам, а також їх батькам!

Крітерії оцінювання письмових робіт із математики



До грубих помилок належать:
-        обчислювальні помилки в завданнях;
-        помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій;
-        неправильне розв'язання задачі (пропуск дій (дії)), неправильний добір дій (дії), зайві дії;
-        незакінчене розв'язання задачі чи прикладу;
-        невиконане завдання (не приступив до його виконання);
-        незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання;
-        невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам;
-        невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання.

Негрубими помилками є:
-        нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами;
-        неправильна побудова чи постановка запитань до дій (дії) під час розв'язання задачі;
-        неправильне чи неграмотне стилістично або за змістом формулювання відповіді задачі;
-        неправильне списування даних (чисел, знаків) задачі з правильним її розв’язанням;
-        не закінчене (не доведене) до логічного кінця перетворення;
-        помилки в записах математичних термінів, символів;
-        відсутність відповіді в завданні або помилки у записі відповіді. 

Дві негрубі помилки вважають за одну грубу помилку.
Охайні виправлення є недоліками роботи.


Немає коментарів:

Дописати коментар